Навчальні матеріали

Проект “народної” програми з інформатики для 5-9 класів

Опорні уроки для 5 класу (Windows 7, Office 2010)

Шаблон план-конспектів уроків

Шаблон план-конспекту уроку інформатики[1]

Дата: ________ урок № _____
Тема: ***********.
Мета: ***********
Підручники та обладнання:

************

Комп’ютери, об’єднані у локальну мережу.

Інтерактивна дошка (бажано) або проектор.

Тип уроку: **************.
Інформаційні джерела:

**************

Структура уроку
I Організаційна частина 1 хв.
II Мотивація навчальної діяльності 1 хв.
III Оголошення теми і завдань уроку 1 хв.
IV Пояснення нового навчального матеріалу 10 хв.
V Правила виконання вправи. Інструктаж з ТБ 3 хв.
VI Письмове або комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань 10 хв.
VII Робота на комп’ютері для формування практичних навичок та їх оцінювання 15 хв.
VIIІ Інструктаж щодо виконання домашнього завдання 2 хв.
ІХ Рефлексія. Підсумок уроку 2 хв.

Хід уроку

I. Організаційна частина

Привітання. Учні сидять за партами або столами. У кожного учня – навчаль­ний підруч­ник іручка. Мобільні телефони учні вимикають!

Комп’ютери можуть бути вимкнені або увімк­нені, залежно від організації роботи у кабі­неті інформатики.

II. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні ви навчитесь *********.

- Уважно слухайте пояс­нення вчителя. Це вам допоможе сформувати та вдосконалити необхідні для подальшої роботи знання та навички, одержати хорошу оцінку.

- Оцінки за знання теорії та за практичні нави­чки поточного уроку ви будете «зароб­ляти», вико­нуючи завдання у робочому зошиті.

- Під час виконання завдань дозволяється користуватися власними джере­лами інфор­мації: підручником, довідником, конспектом тощо.

III. Оголошення теми і завдань уроку

- Тема уроку «******************». Цей параграф було задано додому для попередньо ознайомлення. Хто це зробив, буде сьогодні почувати себе більш впевнено.

- Виконуючи завдання у зошиті, учень може заробити оцінку до 12балів: до 6 балів за знання теорії + до 6 балів за практичні навички.

IV. Пояснення нового навчального матеріалу

- Сподіваюся, що всі заздалегідь ознайомилися вдома з навчальним матеріалом до сьогоднішнього уроку.

- Може у когось виникли питання? Краще запитати зараз, ніж під час виконання практичної роботи.

- Відкрийте підручник на с. ***. Давайте розглянемо тему, яку будемо сьогодні вивчати.

- Зверніть увагу на такі ключові моменти:

Далі вчитель коротко пояснює і коментує навчальний матеріал на с. ***. Для унаочнення рекомендується використову­вати наявні технічні засоби: муль­ти­медійну дошку, проектор, екран монітора вчительського комп’ютера тощо.

- Все зрозуміло? Готові до виконання завдання у зошиті?

V. Правила виконання практичної роботи. Інструктаж з ТБ

- Черговий, роздайте робочі зошити. Відкрийте зошит на с. 4, прочитайте пра­вила техніки безпеки при роботі на комп’ютері.

- Відкрийте с. ***, на якій знаходиться вправа «******». Запишіть номер свого комп’ю­тера, сьогоднішню дату, поставте підпис, що ознайо­мились з правилами техніки безпеки при роботі на комп’ютері.

- Списувати не раджу! За однакові відповіді у завданні вчитель може поставити 0балів обом учням, не досліджуючи, хто у кого списав.

VI. Письмове або комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань

- Учням 5-6 класів пропонується виконатизавдання, що вимагають певних знань теорії із записом відповідей у робочому зошиті умісця, позначені «________». Зверніть увагу, що вкінці кожного завдання є поле результату у вигляді «___», уякому вчитель за виконане завдання вписує «1», за неви­конане – «0».

- Учням 7-9 класів пропонується пройти комп’ютерне тестування з теми поточного уроку за допомогою спеціальної програми. Оцінка до 6 балів за знання теорії вистав­ляється авто­матично і записується у протокол на вчительському комп’ютері.

VІI. Виконання завдань на комп’ютері для оцінювання практичних навичок

- Практичні зав­дання відповідно до теми поточного уроку виконуються на комп’ютері, за що можна також отримати до 6 балів.

- Таким чином, виконуючи вправу, учень може заробити оцінку до 12балів: до 6 балів за знання теорії + до 6 балів за практичні навички.

- Ті з вас, хто найшвидше виконає вправу, зможуть отримати додаткові завдання. Резуль­тат їх виконання може покращити загальну оцінку.

VIII. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

- Попередньо ознайомтеся з темою «********», яка буде вивчатися наступного уроку.

- Під час виконання вправи у вас могли виникнути різноманітні питання. Сподіваюсь, що відповіді на них ви знай­дете у підручнику.

IX. Рефлексія. Підсумок уроку

- Сьогодні ви ознайомились з темою «********» та отримали відповідні практичні навички. Як ви вважаєте, де вони можуть бути застосовані? Отримані знання та навички стануть вам у нагоді при вивченні інших предметів? Наскільки корисною була набута вами нова інформація?

Загальну оцінку, тобто, суму балів, одержаних за виконання завдань, вчитель виставляє увідповідному полі зошита.

- Найкращі результати під час уроку продемонстрували такі учні: ______.



[1] Не виключається впровадження нестандартних форм і методів проведення уроку

Кiлькiсть переглядiв: 570

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.