10-Б КЛАС

(МАТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМОК/ ФІЗИКА РІВЕНЬ СТАНДАРТУ/ 3 ГОД. НА ТИЖДЕНЬ)

/Files/images/poloski/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1 (1).gif

Підручник Фізика 10 клас (рівень стандарту, програма Локтєва В. М.) Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О. 2018

/Files/images/poloski/lineechka-24.gif


10-А КЛАС

/ГУМАНІТАРНИЙ НАПРЯМОК, 2 ГОД. НА ТИЖДЕНЬ/

/Files/images/poloski/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1 (1).gif

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИРОДНИЧО–НАУКОВОЇ ОСВІТИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ (Ільченко Віра Романівна)

/Files/images/poloski/49940293_1255645497_710323j4smf52bik.gif

КТП ТА ПРОГРАМА "ПРИРОДОЗНАВСТВО 10-11КЛ"_(АВТ. ІЛЬЧЕНКО В.Р. ТА ІНШІ)

Шкільний курс «Природознавство» є інтегрованим курсом для старшої профільної школи, призначений для учнів гуманітарного напрямку.

Зміст навчального предмету «Природознавство» розподіляється за роками навчання таким чином:

10 клас (5 годин на тиждень)

КТП ФІЗИКА - 2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ

Розділи: І. Вступ. Основні поняття природознавства та наукові методи пізнання природи; ІІ. Фізико-астрономічний модуль; ІІІ. Хімічний модуль; IV. Біолого-екологічний модуль; V. Географічний модуль; VІ. Узагальнення знань.

11 клас (4,5 години на тиждень)

Розділи: I. Вступ. Еволюція природничо-наукової картини світу; II. Фізико-астрономічний модуль; ІІІ. Хімічний модуль; IV. Біолого-екологічний модуль; V. Узагальнення знань.

У зміст курсу включені як фізичні, хімічні, біологічні, астрономічні, фізико-географічні так і міжпредметні та метапредметні, загально-природничі знання. При формуванні природничо-наукової картини світу учні зосереджують увагу на змісті одного компоненту знань про природу, засвоюють його цілісно, не витрачаючи енергії на переорієнтацію мислення з одного об’єкта на другий, як при вивченні окремих предметів. З навчального процесу усуваються неефективні одногодинні предмети, в навчальному процесі реалізується загальноприродничий компонент, в першу чергу, природничо-наукова картина світу (ПНКС), загальні закономірності природи, фундаментальні природничі ідеї, на основі яких інтегруються всі елементи знань компонентів освітньої галузі «Природознавство».

Кiлькiсть переглядiв: 240

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.