№ уро-ку | Відео/конспект | Тема уроку | Примітки |
Тема 1. Проектування моделі бази даних | |||
1. | Конспект для учня Поняття бази даних Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних. | Домашнє завдання 1. Створити у зошиті конспект уроку. 2. Дати відповіді на запитання, розміщені у кінці відеоуроку. 3.Опрацювати підручник: стор. 4-6. |
2. |
Моделі подання даних: чому як і де використовують ієрархічні, мережеві, реляційні і не тільки
Конспект для учня | Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних. | Домашнє завдання 1. Створити у зошиті конспект уроку. 2. Дати відповіді на запитання, розміщені у кінці відеоуроку. 3. Опрацювати підручник: стор. 7-11. |
3. | Модель «сутність-зв’язок» предметної області Конспект для учня | Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю. | Домашнє завдання 1. Створити у зошиті конспект уроку. 2. Дати відповіді на запитання, розміщені у кінці відеоуроку. 3. Опрацювати підручник: стор. 11-14. |
4. | Переваги використання баз даних в інформаційних системах | Бази даних в інформаційних системах. | Домашнє завдання 1. Створити у зошиті конспект уроку. 2. Дати відповіді на запитання, розміщені у кінці відеоуроку. 3. Опрацювати підручник: стор. 14-16. |
Тема 2. Створення реляційної бази даних | |||
5. | ТЕСТ №1 | Основні відомості про СУБД Access. | Домашнє завдання 1. Створити у зошиті конспект уроку. 2. Дати відповіді на запитання, розміщені у кінці відеоуроку. 3. Опрацювати підручник: стор. 17-19. |
Таблиці | |||
6. |
2.1. Створення й уведення структури таблиць | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко
ТЕСТ №2 | Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних. | Робота за комп'ютером (практичні завдання) |
7. | 2.2. Модифікація структури таблиць | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко ТЕСТ №3 | Модифікація структури таблиць. | Практична робота |
8. | 2.3. Ключові поля, індекси, зв’язані поля | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць. | Практичне завдання Таблиця Тест №4 |
9. | 2.4.Уведення, пошук і редагування даних у таблиці | Вибірковий модуль Бази даних|10(11) клас|Руденко | Уведення, пошук і редагування даних у таблиці. | Практичне завдання |
10. | 2.5. Сортування та фільтрація записів | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями. | |
11. | Практична № 1. Створення структури таблиць | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Створення структури таблиць і введення вмісту. Практична робота 1. | |
12. | Практична № 2. Пошук, сортування і фільтрація даних|Вибірковий модуль Бази даних|10(11) клас|Руденко | Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях. Практична робота 2. Тематична атестація. | П/р |
Запити | |||
13. | БД"ШКОЛА" | Загальні відомості про запити. | |
14. | 3.2. Запити на вибірку даних | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Створення й виконання запитів на вибірку даних. | |
15. | 3.3.Запити з функціями і з полями, що обчислюються |Вибірковий модуль Бази даних|10(11) клас|Руденко | Запити з функціями і з полями, що обчислюються. | |
16. | 3.4. Запити з параметрами. Перехресні запити | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Запити з параметрами. Перехресні запити. | |
17. | 3.5. Запити на змінення | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Запити на змінення. | |
18. | Практична № 3. Запити з функціями | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Занити з функціями та з полями, шо обчислюються. Практична робота 3. | |
19. | Практична №4. Запити з параметрами, перехресні | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас |Руденко | Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних. Практична робота 4. Тематична атестація. | |
Форми | |||
20. | 4.1. Створення форм за допомогою простих засобів | Вибірковий модуль Бази даних |10(11) клас|Руденко | Створення форм за допомогою простих засобів. | |
21. | 5.1.Поняття звіту. Автоматичне створення звіту | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас |Руденко | Елементи керування та властивості форм. | |
22. | 5.2.Створення звіту за допомогою Конструктора | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Створення форм за допомогою конструктора форм. | |
23. | Використання форм для введення й редагування даних. | ||
24. | Створення форм. Практична робота 5. | ||
Звіти | |||
25. | Поняття звіту. Автоматичне створення звіту. | ||
26. | Створення звіту за допомогою конструктора звітів. | ||
27. | Практична робота № 6. Створення звітів | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Створення звітів. Практична робота 6. Тематична атестація. | |
Основи мови запитів SQL | |||
28. | Призначення, основні поняття та терміни мови SQL. | ||
29. | Найпростіші запити мовою SQLу системі Access. | ||
30. | 6.3. Запити з умовою. Групування запитів | Вибірковий модуль Бази даних | 10(11) клас | Руденко | Запити з умовою. Групування запитів. | |
Імпорт та експорт об’єктів бази даних | |||
31. | Сутність імпорту та експорту об’єктів. | ||
32. | Імпорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. | ||
33. | Експорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. Тематична атестація. | ||
34. | Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. | ||
35. | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
Коментарi