/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд1.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд2.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд3.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд4.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд5.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд6.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд7.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд8.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд9.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд10.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд11.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд12.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд13.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд14.JPG /Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд15.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд16.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд17.JPG /Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд18.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд19.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд21.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд22.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд23.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд24.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд25.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд26.JPG/Files/images/nformatika/06_klas/urok_2/Слайд28.JPG/Files/images/nformatika/Слайд29.JPG

/Files/images/poloski/49940293_1255645497_710323j4smf52bik.gif

Практичне завдання № 1-2

Використання інструментів для створення графічних об’єктів

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Квітка

1. Завантаж растровий графічний редактор Paint

Пуск  Усі програми  Стандартні  Paint

2. Створи малюнок квітки за зразком:

/Files/images/nformatika/06_klas/КВІТКА.jpg

3. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Крива. Обери на палітрі Колір 1 та клацни на зеленому кольорі. Обери інструмент Розмір та встанови потрібну товщину лінії.

4. Намалюй стебло квітки. Задай викривлення лінії.

5. За допомогою інструмента Крива намалюй листки квітки. Слідкуй: щоб отримати фігуру із замкненим контуром, початок і кінець двох ліній, з яких складається листок, мають співпадати.

6. Використай інструмент Заливка, щоб зафарбувати листя.

7. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Овал. Встанови жовтий колір як основний та колір фону.

8. Намалюй серединку квітки У разі потреби зміни розміри та перемісти її, поки фігура виділена пунктирним прямокутником.

9. Встанови червоний колір як основний та колір фону. Намалюй пелюстки квітки.

10. Збережи малюнок у власній папці:

E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/

Задайте ім’я файлу Квітка

Вправа 2. Пташка

1. Очистіть малюнок, виконавши Ctrl+A  Delete

2. Створи зображення пташки за планом

/Files/images/nformatika/06_klas/ПТАШКА.jpg

3. Намалюй три кола – для голівки, тулуба та ока пташки.

4. Домалюй зіницю ока – зафарбований овал.

5. Намалюй три вії. Щоб малювати дрібні деталі малюнка, на вкладці Вигляд обери інструмент .

6. Намалюй хвостик, крильце та лапку. Яку форму вони мають? Чи є інструмент для побудови таких фігур?

7. Поверни Фрагмент малюнка так, щоб було, як на зразку.

8. Домалюй лінії, які завершать малюнок.

9. Збережи малюнок у власній папці:

E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/

Задайте ім’я файлу Пташка

Вправа 3. Тигреня

1. Створи малюнок тигреняти за зразком

/Files/images/nformatika/06_klas/ТИГРЕНЯ.jpg

2. Визнач, які інструменти тобі знадобляться для побудови зображення. Скільки фігур треба буде створити за допомогою кожного з інструментів? Як. значення властивостей слід змінити?

3. Визнач, які фігури треба створити в першу чергу та які значення властивостей слід змінити для кожної з них.

4. Заванатаж графічний редактор Paint та створи зображення згідно з планом.

5. Збережи малюнок у власній папці:

E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/

Задайте ім’я файлу Тигреня

6. Закрий всі відкриті вікна.

7. Повідом вчителя про завершення роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 2703

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.