Практичне завдання № 1-2
Використання інструментів для створення графічних об’єктів
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Квітка
1. Завантаж растровий графічний редактор Paint
Пуск Усі програми Стандартні Paint
2. Створи малюнок квітки за зразком:
3. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Крива. Обери на палітрі Колір 1 та клацни на зеленому кольорі. Обери інструмент Розмір та встанови потрібну товщину лінії.
4. Намалюй стебло квітки. Задай викривлення лінії.
5. За допомогою інструмента Крива намалюй листки квітки. Слідкуй: щоб отримати фігуру із замкненим контуром, початок і кінець двох ліній, з яких складається листок, мають співпадати.
6. Використай інструмент Заливка, щоб зафарбувати листя.
7. На стрічці в групі Фігури обери інструмент Овал. Встанови жовтий колір як основний та колір фону.
8. Намалюй серединку квітки У разі потреби зміни розміри та перемісти її, поки фігура виділена пунктирним прямокутником.
9. Встанови червоний колір як основний та колір фону. Намалюй пелюстки квітки.
10. Збережи малюнок у власній папці:
E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/
Задайте ім’я файлу Квітка
Вправа 2. Пташка
1. Очистіть малюнок, виконавши Ctrl+A Delete
2. Створи зображення пташки за планом
3. Намалюй три кола – для голівки, тулуба та ока пташки.
4. Домалюй зіницю ока – зафарбований овал.
5. Намалюй три вії. Щоб малювати дрібні деталі малюнка, на вкладці Вигляд обери інструмент .
6. Намалюй хвостик, крильце та лапку. Яку форму вони мають? Чи є інструмент для побудови таких фігур?
7. Поверни Фрагмент малюнка так, щоб було, як на зразку.
8. Домалюй лінії, які завершать малюнок.
9. Збережи малюнок у власній папці:
E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/
Задайте ім’я файлу Пташка
Вправа 3. Тигреня
1. Створи малюнок тигреняти за зразком
2. Визнач, які інструменти тобі знадобляться для побудови зображення. Скільки фігур треба буде створити за допомогою кожного з інструментів? Як. значення властивостей слід змінити?
3. Визнач, які фігури треба створити в першу чергу та які значення властивостей слід змінити для кожної з них.
4. Заванатаж графічний редактор Paint та створи зображення згідно з планом.
5. Збережи малюнок у власній папці:
E:/6-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 2/
Задайте ім’я файлу Тигреня
6. Закрий всі відкриті вікна.
7. Повідом вчителя про завершення роботи.
Коментарi